• Kemencés hűségpontrendszer

    husegpontos1

    Vásárolj, gyűjts, váltsd be!

    A Hűségpontrendszer szabályai:

    1. A hűségpontokat a rendszer étel- és italvásárlások értéke után írja jóvá, mind internetes, mind telefonos rendelés esetén.
      Minden rendelés után pontokat írunk jóvá, legyen az pizza, desszert, saláta, üdítő stb…
    2. Egy-egy hűségpont értéke, a beváltás során 1 pont = 1 Ft. 
    3. Rendelés során a következő módon számoljuk a pontokat a termékek értéke alapján:
      Online rendelés után: 8%
      Telefonos rendelés esetén: 4%
      Online , vagy telefonos rendelés esetén Akciós termékek és menük: 2%
      Nézzünk egy példát.: Interneten rendelt akciós menü ami 2000 Ft.- és mellé egy desszert ami 500 Ft.- akkor ez után 2000*0,02 + 500*0,08 összesen 80 pontot írunk jóvá.
      Ugyanez a példa telefonos rendelés esetén: 2000*0,02 + 500*0,04 összesen 60 pontot írunk jóvá
    4. Kerekítés. Tört, nem egész pontokat, egyenleget nem lehet elérni. Rendszerünk kerkít automatikusan a legközelebbi egészhez azaz 0,5.-ig lefelé onnantól pedig felfelé.
      Például.: 15,5 pont = 15 pont , 15,6 pont = 16 pont.
    5. FONTOS! Pontok jóváírásához online rendelés esetén regisztráció ÉS belépés szükséges! Telefonos rendelés esetén pedig névhez, telefonszámhoz kapcsoljuk.
    6. Az összegyűjtött pontok értéke egy az egyben levásárolható, de a rendelt tétel értékét a gyűjtött pontoknak el kell érniük.
      (Tehát ahhoz, hogy például egy Sonkás-kukoricás pizzát ( 24 cm ) rendelj ahhoz az árának megfelelő, minimum 890 összegyűjtött pontra lesz szükséged.)
      Részletfizetés tehát nem lehetséges.
    7. A pontok a következő rendelésnél használhatók fel. Fizetés ponttal úgy történik, hogy belépés után a kosárban rendszerünk automatikusan felajánlja a  „Ponttal fizetek!” lehetőséget és ha gombra kattintasz, akkor a pont levonódik az egyenlegedből, és fizetned nem kell érte.
      Telefonos rendelésnél diszpécserünk tájékoztat pont egyenelegedről.
    8. A mindenkori egyenlegedről a rendszer belépéskor, fiókodban tájékoztat, vagy kérhetsz erre vonatkozó információt telefonos diszpécsereinktől.
    9. Két, vagy több személy hűségpontjai egy rendelésre NEM vonhatók össze.

    1. kubu93 2016-11-22 at 21:55

      Ár, Adag, Minőség, minden tèren a legjobbak vagytok ;)


    2. kazimerzsofi 2016-10-03 at 16:58

      Sziasztok!!Mi törzsvásárlók vagyunk!!Csak mèg most jutottam el a regisztrációhoz,de már jóvá is írta a pontokat!!! Imádjuk a pizzáitokat!!A kisfiam nagy kedvence a csirkemelles másképp!!☺☺ Így tovább!!☺☺


      • Kemencés Pizzeria 2016-10-04 at 11:50

        Köszönjük a dicséretet, nagyon örülünk, hogy elégedettek vagytok velünk!


    3. Kozák Bandi 2015-12-31 at 22:37

      nemértem már nem egyszer rendeltem és mégis nula pont om van


      • Kemencés Pizzeria 2016-01-02 at 11:05

        Szia!

        Nagyon fontos, hogy a pontok jóváírásához regisztráció szükséges és az, hogy be is legyél jelentkezve a fiókodba, különben rendszerünk nem képes elszámolni a pontokat.

        Ha így sem kapnál pontot rendelésed után, kérlek mindenképpen szólj és kivizsgáljuk az esetet (eddig még ilyen gond nem fordult elő).

        Üdvözlettel: Kemencés Pizzéria


    4. Bandi79 2015-12-18 at 16:31

      Üdv!
      Különben a múltkor,rendeltem sajtos pizzát de a 40cm-est! és nagy meglepetésemre,kb 25 perc múlva csengetés! mondom magamba tuti nem a pizza! Erre de! a pizza! :) Már akkor beakartam írni,egy nagy hálásan köszönömet! de siettem,most pótolom! Nagyon köszönöm,hogy ennyire hamar megkaptam!
      Üdv! András.


    5. Peti 2015-12-12 at 09:52

      Miért nem tudok pontokért rendelni? Sehol nem hozza fel hogy pontokért tudok rendelni :(


      • Kemencés Pizzeria 2015-12-12 at 12:44

        Szia!

        A rendszer akkor ajánlja fel a lehetőséget, hogy ponttal fizess, amikor a megvásárolni kívánt terméket berakod a kosárba, majd be is lépsz a kosárba. Itt egy nagy zöld gombnak kell megjelennie „Ponttal fizetek” felirattal.

        FONTOS: Ez a gomb csak abban az esetben jelenik meg, ha be vagy jelentkezve fiókodba és van annyi pontod amennyibe a kosárban lévő termék/termékek kerülnek. (pl.: Ha egy Magyaros 28 cm-es pizza van a kosaradban és ezt szeretnéd ponttal fizetni, akkor 1190 pontra van szükség. Ha nincs ennyi, akkor nem jelenik meg a gomb.)

        Pontjaid számát jobb felül a „Fiókom” gombra kattintva nézheted meg.

        Ha így sem működne, akkor kérlek írd meg nekünk az info@kemencespizzeria.hu címünkre az e-mail címedet amivel regisztráltál,azt, hogy milyen böngészőt használsz, valamint, hogy hány pontod van és kivizsgáljuk a hiba okát!

        Üdv.: Kemencés Pizzéria


    6. Zotya02 2015-12-10 at 10:08

      A hűségpontoknak van lejárati ideje, vagyis év végén nullázódik? Vagy nem kell emiatt izgulni? :)


      • Kemencés Pizzeria 2015-12-10 at 13:25

        Egyelőre nincs lejárati idejük a pontoknak (nem kell izgulnod :) ) és mostanában nem is tervezzük a bevezetését. Amennyiben ilyenre kerülne sor, mindenkit értesítünk e-mailben és honlapunkon is. Üdv.


    7. Varga Csabáné 2015-11-14 at 17:31

      ;)


    8. kopasz 2015-10-06 at 18:30

      nemértem már nem egyszer rendeltem és mégis nula pont om van


      • Kemencés Pizzeria 2015-10-06 at 18:57

        Szia!

        Hűségpont rendszerünket nemrég indítottuk el. Online pontgyűjtésre a 2015. augusztus közepétől , honlapunkon leadott rendelések után van lehetőség.

        Valamint nagyon fontos, hogy a pontok jóváírásához regisztráció szükséges és az, hogy be is legyél jelentkezve a fiókodba, különben rendszerünk nem képes elszámolni a pontokat.

        Üdvözlettel: Kemencés Pizzéria




<!---->