• Kemencés hűségpontrendszer

    husegpontos1

    Vásárolj, gyűjts, váltsd be!

    A Hűségpontrendszer szabályai:

    1. A hűségpontokat a rendszer étel- és italvásárlások értéke után írja jóvá, mind internetes, mind telefonos rendelés esetén.
      Minden rendelés után pontokat írunk jóvá, legyen az pizza, desszert, saláta, üdítő stb…
    2. Egy-egy hűségpont értéke, a beváltás során 1 pont = 1 Ft. 
    3. Rendelés során a következő módon számoljuk a pontokat a termékek értéke alapján:
      Online rendelés után: 8%
      Telefonos rendelés esetén: 4%
      Online , vagy telefonos rendelés esetén Akciós termékek és menük: 2%
      Nézzünk egy példát.: Interneten rendelt akciós menü ami 2000 Ft.- és mellé egy desszert ami 500 Ft.- akkor ez után 2000*0,02 + 500*0,08 összesen 80 pontot írunk jóvá.
      Ugyanez a példa telefonos rendelés esetén: 2000*0,02 + 500*0,04 összesen 60 pontot írunk jóvá
    4. Kerekítés. Tört, nem egész pontokat, egyenleget nem lehet elérni. Rendszerünk kerkít automatikusan a legközelebbi egészhez azaz 0,5.-ig lefelé onnantól pedig felfelé.
      Például.: 15,5 pont = 15 pont , 15,6 pont = 16 pont.
    5. FONTOS! Pontok jóváírásához online rendelés esetén regisztráció ÉS belépés szükséges! Telefonos rendelés esetén pedig névhez, telefonszámhoz kapcsoljuk.
    6. Az összegyűjtött pontok értéke egy az egyben levásárolható, de a rendelt tétel értékét a gyűjtött pontoknak el kell érniük.
      (Tehát ahhoz, hogy például egy Sonkás-kukoricás pizzát ( 24 cm ) rendelj ahhoz az árának megfelelő, minimum 890 összegyűjtött pontra lesz szükséged.)
      Részletfizetés tehát nem lehetséges.
    7. A pontok a következő rendelésnél használhatók fel. Fizetés ponttal úgy történik, hogy belépés után a kosárban rendszerünk automatikusan felajánlja a  „Ponttal fizetek!” lehetőséget és ha gombra kattintasz, akkor a pont levonódik az egyenlegedből, és fizetned nem kell érte.
      Telefonos rendelésnél diszpécserünk tájékoztat pont egyenelegedről.
    8. A mindenkori egyenlegedről a rendszer belépéskor, fiókodban tájékoztat, vagy kérhetsz erre vonatkozó információt telefonos diszpécsereinktől.
    9. Két, vagy több személy hűségpontjai egy rendelésre NEM vonhatók össze.
    10. Ponttal fizetés esetén nem jár hűségpont!

    1. kubu93 2016-11-22 at 21:55

      Ár, Adag, Minőség, minden tèren a legjobbak vagytok ;)


    2. kazimerzsofi 2016-10-03 at 16:58

      Sziasztok!!Mi törzsvásárlók vagyunk!!Csak mèg most jutottam el a regisztrációhoz,de már jóvá is írta a pontokat!!! Imádjuk a pizzáitokat!!A kisfiam nagy kedvence a csirkemelles másképp!!☺☺ Így tovább!!☺☺


      • Kemencés Pizzeria 2016-10-04 at 11:50

        Köszönjük a dicséretet, nagyon örülünk, hogy elégedettek vagytok velünk!


    3. Kozák Bandi 2015-12-31 at 22:37

      nemértem már nem egyszer rendeltem és mégis nula pont om van


      • Kemencés Pizzeria 2016-01-02 at 11:05

        Szia!

        Nagyon fontos, hogy a pontok jóváírásához regisztráció szükséges és az, hogy be is legyél jelentkezve a fiókodba, különben rendszerünk nem képes elszámolni a pontokat.

        Ha így sem kapnál pontot rendelésed után, kérlek mindenképpen szólj és kivizsgáljuk az esetet (eddig még ilyen gond nem fordult elő).

        Üdvözlettel: Kemencés Pizzéria


    4. Bandi79 2015-12-18 at 16:31

      Üdv!
      Különben a múltkor,rendeltem sajtos pizzát de a 40cm-est! és nagy meglepetésemre,kb 25 perc múlva csengetés! mondom magamba tuti nem a pizza! Erre de! a pizza! :) Már akkor beakartam írni,egy nagy hálásan köszönömet! de siettem,most pótolom! Nagyon köszönöm,hogy ennyire hamar megkaptam!
      Üdv! András.


    5. Peti 2015-12-12 at 09:52

      Miért nem tudok pontokért rendelni? Sehol nem hozza fel hogy pontokért tudok rendelni :(


      • Kemencés Pizzeria 2015-12-12 at 12:44

        Szia!

        A rendszer akkor ajánlja fel a lehetőséget, hogy ponttal fizess, amikor a megvásárolni kívánt terméket berakod a kosárba, majd be is lépsz a kosárba. Itt egy nagy zöld gombnak kell megjelennie „Ponttal fizetek” felirattal.

        FONTOS: Ez a gomb csak abban az esetben jelenik meg, ha be vagy jelentkezve fiókodba és van annyi pontod amennyibe a kosárban lévő termék/termékek kerülnek. (pl.: Ha egy Magyaros 28 cm-es pizza van a kosaradban és ezt szeretnéd ponttal fizetni, akkor 1190 pontra van szükség. Ha nincs ennyi, akkor nem jelenik meg a gomb.)

        Pontjaid számát jobb felül a „Fiókom” gombra kattintva nézheted meg.

        Ha így sem működne, akkor kérlek írd meg nekünk az info@kemencespizzeria.hu címünkre az e-mail címedet amivel regisztráltál,azt, hogy milyen böngészőt használsz, valamint, hogy hány pontod van és kivizsgáljuk a hiba okát!

        Üdv.: Kemencés Pizzéria


    6. Zotya02 2015-12-10 at 10:08

      A hűségpontoknak van lejárati ideje, vagyis év végén nullázódik? Vagy nem kell emiatt izgulni? :)


      • Kemencés Pizzeria 2015-12-10 at 13:25

        Egyelőre nincs lejárati idejük a pontoknak (nem kell izgulnod :) ) és mostanában nem is tervezzük a bevezetését. Amennyiben ilyenre kerülne sor, mindenkit értesítünk e-mailben és honlapunkon is. Üdv.


    7. Varga Csabáné 2015-11-14 at 17:31

      ;)


    8. kopasz 2015-10-06 at 18:30

      nemértem már nem egyszer rendeltem és mégis nula pont om van


      • Kemencés Pizzeria 2015-10-06 at 18:57

        Szia!

        Hűségpont rendszerünket nemrég indítottuk el. Online pontgyűjtésre a 2015. augusztus közepétől , honlapunkon leadott rendelések után van lehetőség.

        Valamint nagyon fontos, hogy a pontok jóváírásához regisztráció szükséges és az, hogy be is legyél jelentkezve a fiókodba, különben rendszerünk nem képes elszámolni a pontokat.

        Üdvözlettel: Kemencés Pizzéria




<!---->